sobota, 20 lipca 2013

19 lipca 2013 r


Hejka ;d Tak wiem miałam dodać w nocy notę z dnia ale mi się nie chciało i już o 2 poszłam spać;/ Dzień spędzony jak każdy inny. Ale wieczorkiem z moimi dziewczynami ;d;d Było zacnie ;d Kinia już nie przelatuje zrobiła sobie małą przerwę ale nie martwcie się od sierpnia znów zaczyna więc zapisywać się bo ilość miejsc ograniczona ;d Wypiłam u Pluśki dobry kompot ale potem jak wróciłam do domu za nim poszłam spać z 5 razy łaziłam do łazienki. Ona coś tam dospała - specjalnie <beczy> . Plany na ognisko się pieprzą;/  Ja nie wiem jak międzyszkolna jeszcze nie wypali to będzie po prostu zajebiście;/ Oby wszytko się ułożyło ;* A teraz papa do wieczorka ;d

"Istniejemy dopóki ktoś o nas pamięta"





Ognisko (26 lipca): pozostało 7 dni
Międzyszkolna (2 sierpnia): pozostało 14 dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz