sobota, 3 sierpnia 2013

Imieniny Lili- "razem na zawsze i wszędzie"

"Rośnij duża, dzielna, zdrowa w 100% procentach odlotowa.
Nie zaglądaj do kieliszka, bo ci będzie grała kiszka.
Teraz coś dla Twojej główki, by nie było z niej makówki.
Śmiej się dużo, ucz się mało, na klasówkach ściągaj śmiało.
Bądź pomocna jak komputer, szybka jak japoński skuter.
Sympatyczna jak maskotka i słodziutka jak szarlotka.
Te życzenia są dla Ciebie, byś czuła się jak w siódmym niebie! 

Spełnienia wszystkich marzeń i dużo radości,"


Kochana wiem że zapomniałam <załamka>, ale dziś cały dzień spałam i nie wiedziałam co się dzieje w koło. Ale już poprawiam swój błąd!!
Myszko wszystkiego co najlepsze. Dużo szczęścia, miłości, przyjaciół i spełnienia najskrytszych marzeń.
Pamiętaj na mnie możesz zawsze liczyć o każdej porze dnia i nocy. 
Zawsze stanę w Twojej obronie- obojętnie co by się działo;*
Dziękuję za te wszystkie wspólne miesiące.
kocham kocham kocham bardzo bardzo mocno <3
Moja mała Lili <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz