piątek, 29 listopada 2013

Coś się kończy coś zaczyna- zakończenie praktyk

Dziś zakończyliśmy praktyki. Koniec. Cały miesiąc za nami.
Były w nim złe ale i dużo dobrych chwil. Będzie mi brakować tych wszystkich ludzi
Pani Ani, Kasi no Ewy mniej ale jednak też :D
Nawet tego tłumu ludzi, którzy się przewijali przez nas codziennie
Dziś na zakończenie było coś w formie świętowania.
Kończenie naszego mniam soczku Kasi i ciach- soo good !
Na opinię musimy czekać do wtorku. A było troszkę zamieszania z naszymi zeszytami z praktyk
Moje dziury w zeszycie hahaha ! Ale dałam radę i zeszyt jest cały.
Nie ma to jak szukać czegoś w koszu co się wcześniej wkleiło.
Skleroza nie boli.
Byłyśmy przed praktykami w nowym centrum "Piotruś Pan"
Tak nawet w miarę, ceny powalają- ale to tylko dlatego że to pierwsze dni.
Potem będzie tak jak w każdym sklepie.
Dziś szukałam prezentu dla Kuby, ale nic ciekawego nie znalazłam.
Był misiu taki z megaśną czapką- ale nie widzi mi się taki prezent na Mikołajki.
Autka też żadnego nie widziałam co by na mnie zwróciło uwagę.
Postanowiłam żeby mama kupiła bo ja się na nic nie zdecyduję.
Edyta się załamała- ale cicho sza!
Dziękujemy "Mikołajowi" za prezenty ! - dziękujemy Wam <3
Dziś miałam sobie potańczyć i choć na chwilkę oderwać się od tej szarej rzeczywistości
Ale nie wyszło :] Nie można mieć wszystkiego. Ostatki spędzam w domu.
W głośnikach te same piosenki:
"Wszystko zdaje się być piękne,
chyba, że widzisz to z bliska każdy z nas gaśnie z czasem tak jak iskra."
 
~Miuosh - Róże z betonu
Kasienko ! Kasulko! Trzymaj się tam i wracaj szybko do siebie !
I czekam aż tylko wrócisz do pełni sił i zrealizujemy nasz plan!
"Skazany na smutek, nie chce już nikogo zranić, 
bo wole od ciebie odejść, niż non stop ciebie ranić." ~Unikat- Może Ci wybaczę

Pozdrawiam i buziaczki,
Trzymajcie się cieplutko ♥​

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz