piątek, 1 listopada 2013

01 listopada 2013

Hej;*
Ale sobie wybrałam datę na dodanie nowego wpisu bo tak długiej nieobecności
A więc witajcie Kochani ! ;*
Jesień nadeszła jesień. A co z nią idzie?
Długie zimne wieczorki.
Szybko zachodzący zmrok.
Wracanie w ciszy, gdzie latarnie rzucają się na blask twarzy Kini,
która "zagłuszając ciszę" odgartuje ręką swoje włoski.
Twarz jej zarumienia się a oczy szklą się we wszystkich kolorach tęczy
Idziemy tak, samochód za samochodem
Ludzie mnie mijają,
mijają za zakątkami, za rogiem, jak by się rozmywali
A ja muszę iść w przód
Nagle jak by jakaś cisza, odwracasz się
A obraz jak by się cofał, ludzie wracają- taśma się przesuwa do tyłu
Wszytko się zatrzymało.
Mam wrażenie jak bym przechodziła między tymi ludzi a oni stali bez ruchu
Widzisz ich mini, pustki w oczach, bezradność i strach
Wszytko tak szybko mija.
Dzień za dniem..
Łza leci....

Nagle czuje delikatne szturchnięcie ramienia

I wracam do rzeczywistości
Ludzie znikli, znów gwar aut
Wracam do domu, do czterech ścian
I zasypiam z dnia na dzień coraz bardziej bez energii
Budzię się, z pośpiechem uciekam od szarej rzeczywistości, która przygniata mnie
I znów wracamze szkoły, znów obraz staje w miejscu
Rutyna
Wolny czas z którym nie ma co zrobić
Jutro zabiorę ją w miejsce gdzie jak stanie
Świat się zatrzyma, weźmie głęboki wdech, zamknie oczy
A czas zamarznie
Dobre i na parę chwil, kilka sekund...
Aby wsiąść jeden wielki wdech
I zaczarować ten moment na lepsze jutro
Teraz do zobaczenia!
Wpis dodamy jutro razem wspólnie
Buziaczki ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz