niedziela, 29 września 2013

29 września 2013

Hejka kochani<3
Dawno nic nie dziergałam bo mam lenia i nie ma co pisać.
Cały tydzień w szkole, potem dom , lapcio i spanie itd
Co u mnie słychać? Hmmmd nudy nie się nie dzieje
Poszło by się gdzieś potańczyć, zabawić ale nie ma gdzie
Z angielskiego miałam się dziś uczyć ale nic z tego nie wyszło
Właśnie skończyłam zadnie z matmy- zrobiłam to "trudniejsze" bez żadnego skreślenia a tego banalnego nie mogę zrobić, tzn wychodzi mi kont zerowy a to jest nieprawda! ale jak w życiu tak i matmie : coś banalnego zawsze się pieprzy
Siedzę i czekam na Pluśkę ale coś nie raczy się pokazać
Kinia nie wchodzi na gg ;c Ale na szczęście już jutro się z nią zobaczę <jupi>
Założyłyśmy z Pluśką aska- tak jesteśmy głupie ale co tam!
Wczoraj Rzeszów :
1. starsza pani po 60 opierdalająca nas w "sexshopie" że jesteśmy niewychowani z Karolkiem i powinniśmy pójść do poprawczak- zostawmy to bez komentarza 
2. mam przystojnego chłopaka <czytać Karolka) któremu pasowała koszula w kratę- również bez komentarza
Kupiłam kilka rzeczy + ani jednej rzeczy kosmetycznej <cwaniak2> Jestem z siebie dumna !
W piątek nie idę do szkoły- bd spać do południa- nie idę na ognisko z pierwszakami- zimno strata czasu!
To papatki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz