czwartek, 19 września 2013

Umiesz uszczęśliwić mnie uśmiechem- podsumowanie ostatniego roku

Przegląd z ostatniego roku:
-1 września--> nowa szkoła. nowy rozdział nowi ludzie i od razu przypał z autobusem 
-23 września--> coś się kończy coś zaczyna
-wrzesień--> a ja już problemy z Edb
-11 listopada--> pamiętna impreza u Grzesia- taniec Gangam Style na stole- bolała mnie pupa a Marcin jeszcze się śmiał; Pluski popcorn w autobusie 
-19 listopada--> składnie życzeń Ajtowi na stacji na górze, oczywiście czekoladki z alkoholem + nasze cudne życzenia na gg
-30 listopada--> oglądanie z Domcią gwiazd na drodze, skakanie z okna,
-3 grudnia--> wizyta u Kini, krzaczek, mieszanka Ajta
My oba we czterech - na zawsze.
Jakby co to wal- nawet oknem- na pewno otworzymy.
-9 grudnia--> Blac Cafe, kurczaczek,
-12 grudnia--> pamiętny dzień Kini
-17 grudnia--> poznanie Lidzi- piękny dzień, niezapomniany, wygrałam los na loterii
-21 grudnia--> spowiedź w kolegiacie w zakonnika który przysypiał
-24 grudnia--> Wigilia- Tomek- kuzynek- afera 
-grudzień- styczeń--> wszystko się waliło - wiele spraw się kończyło- ludzie się zmieniali
-kwiecień--> Skiba i jego teksty "Edzia Ty się do kabaretu nadajesz" + klauny + Łukaszek który nie potrafi zająć się sw życiem + Karolek jako nasz główny temat rozmów, popsuło się z Ajtem i już nie wróci
-4 maja--> udane urodzinki w Rozborzu- Bartek- siedzenie na kolanach- opieprzanie kolesi- zabieranie piwa blondynkowi
-czerwiec--> dni Prk- poznanie nowych ludzi- siostra bliźniaczka- Postać twoja wysmukła jak palma,
a piersi twe jak grona winne- Kasia *-* - piski przed komisariatem policji
- pierwsze ognisko-->- nowe znajomości- piszczenie- "Seba"- wyznania - piwo- motocykl- upadek- ubaw- zacna zabawa
- międzyszkolna w Mariosie-->- dużo przypałów- siedzenie na kolanach- "2x czerwone koszulki" - Karolek i jego tyni tyni - krakersy- ruchome schody
-zakończenie rok-->nie ogar po międzyszkolnej- dobra winda nie jest zła- brak Kini- wakacje
-lipiec--> nuudy 
-sierpień--> malinki malinki
-1 wrzesień--> nowy rok - coraz to starsi - coraz to głupsi
-2 września--> okulista - okulary
-20 września--> Blac Cofe - nowe smaki- masa jedzenia- wyznania- pustka i brak czegoś co nie wróci - teorie ciążowe

hmm reszta we wpisach- takie tam krótkie 


co się zmieniło przez rok? ja
co zyskałam? przyjaciół
co straciłam? przyjaciela- osobę bliską mojemu sercu- kontakt z niektórymi ludzi
czego żałuję? istnienia własnej siebie
czego mi brak? swobody bycia sobą- dawnych osób



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz