czwartek, 12 września 2013

12 września 2013r- " z głupiego mądrego nie zrobisz..."

Hejka ;* Dziś dzień bardzo wesoły- ale od rana się jakoś tak zapowiadał ;d
Wstałam i pojechałam do szkoły;/ Nie chciał mi rano tusz kiziać ;/! No maskara jakaś
Wyglądałam dziś jak jakiś dziwadło- no oczywiście że w inne dni nie wyglądam lepiej ale dziś to była maskara;/
W autobusie dobra nauka nie jest zła;d Było dziwnie ale stabilnie -.-
Potem nasze ijście do szkoły hahaahha ;d Poszedł z nami <wow> Nie ma chłopak orientacji w terenie - och nie ma <załamka> haha haha
Mam tusz <jupi> pomaluje sobie jutro normalnie rzęsy - tzn one nigdy nie są normalne ale jak by się uparł to będą nawet normalne ;pp
A w szkole nie zapytała mnie <jupi> Nie ma to jak babka przez 10 min tłumaczy Skibie że Królewiec leży w Prusach a on po 2 min mówi że w Litwie <załamka> To nas wszystkich dopiło- ogólnie miała dobry humor;d;d Dostanę jak nic 1 angola -.- Reszta lekcji nudy i w miarę szybko zleciały
Oprócz tuszu kupiłam sobie 100 wsuwek - to teraz będę nosić ;d
Nasze okienko z Kinią hahahahah ;d Dobrze że się odsunęłyśmy bo kamery haha Linianka hahaha ;d
Moje picie ;d Moje wywalanie czekolady do kosza- aż było słychać ;d Moje własne 5 min - jestem zdolna ;d Było zacnie *-* Ja chcę aby tak było wcześniej ;d;d Już dwa dni mam odwala i tak ma być !
Wychodzimy z Kinią a tu piosenka ;d A pierwszaki "wow" jak by to nie wiadomo co było <załamka> Małe niedoświadczone więc co się dziwić ;/
Nasze teorie są na miano nagrody Nobla - a jak <cwaniak2> Co sobie będziemy żałować
Poszłyśmy do Lidla po chrupki ;d;d Bejemy grube ja Wam to mówię <lol2>
Nie ma to jak dobra powrotna droga do domu
I Ajt ! To było boskie tak się śmiałam że miałam wybuchy gorąca i było mi słabo- ale już ok ;d;d Nie no było zacnie *-* Jak ja kocham takie powroty
Węgrzyniace niestety nie udało się zabłysnąć. Zgasła jak zapałka na wietrze . Szybko i bez większych efektach. Kwestia małej chwilki. Tak to jest jak chce się opisać a nie ma czym. Jak chciała się popisać to trzeba było to praktykować na kimś innych a nie na nas . Podsumowując : z głupiego mądrego nie zrobisz  to tak jak mleka z barana nie wydoisz -nawet jak by się starał <załamka>
Teraz siedzę sobie na gg piszę słucham jej znów chrupki. Czekam może Kinia się pojawi- oby ;*
Na jutro nic do szkoły! Czekam na kolejny dzień z odwalaniem ;d I love it <3
No to chyba tyle <3
PS: Juto po ohydne okularki -.-
Papatki dobranoc <cium> ;*

1 komentarz:

  1. jakie genialne porównanie - gratuluję pomysłowości i genialnego poczucia humoru- śmiałam z tego i nie mogłam przestać
    pokazałam koleżankom dziś w szkole i też z tego śmiały
    pozdrawiam - wydajesz się mega fajną osóbką ;*

    OdpowiedzUsuń